אסתמה - מבט מתקדם

מתוך הרצאה לסטודנטים במסגרת בית החולים איכילוב אסתמה היא אחת המחלות הכרוניות הנפוצות ביותר בעולם. היא פוגעת בכל קשת הגילים מפעוטות ועד קשישים יכולה להפויע בכל גיל וקיימת שונות רבה מבחינת הביטויים

השליטה באסתמה

אסור שמחלת האסתמה שלכם תצא משליטתכם. בעזרת תכנית פעולה מתאימה ניתן לשלוט באסתמה ולמנוע ממנה לשלוט לכם בחיים

עצות מועילות להורים

צעצועים רכים ופרוותיים מושכים את קרדית אבק הבית, מומלץ לשטוף אותם כל שבוע, אז לעטוף בשקית נילון ולהכניס למקפיא למשך 6 שעות על מנת להרוג את הקרדית.....

הטיפול החיסוני באסתמה

הטיפול החיסוני הנו טיפול ייחודי אשר מטרתו לשנות בהדרגה את התגובה של המערכת החיסונית שלך לגורם חיצוני, הגורם לאלרגיה

שינויים בגישה לאסתמה

למרות שאסתמה היא מחלה כה נפוצה וכה ותיקה עדיין קיימת בקרב רופאי המשפחה ולפעמים גם בקרב הרופאים המומחים – אי בהירות לגבי הדרך הנכונה לטפל בה עד לא מזמן נהגנו לסווג את האסתמה על פי מידת החומרה של

אזהרת ה FDA בנוגע לטיפול באסתמה

למרות שמרחיבי הסמפונות ארוכי הטווח יעילות בטיפול באסתמה אינן טובות לטיפול בהתקף חריף וששימוש לא מבוקר בהן עשוי לגרום לתופעות לוואי ולסכן את החולה.

מה הקשר בין חתול הבית לאלרגיה ואסתמה?

בגיל 22 קפצה על דורית הזיקנה: היא סבלה מקוצר נשימה, הוקפה בתרופות ותכשירים והופנתה למרפאות וטיפולים רבים. האשם בכל נאלץ לעזוב את תיאור מיקרה ודיון שפורסם במגזין מנטה

אסטמה בגיל הזהב

מחקרים שפורסמו לאחרונה מצביעים על כך שאסטמה אלרגית היא ללא ספק גם מחלה של קשישים אלא שמסיבות שונות אין התייחסות נכונה או מספקת לבעיה זו בגיל הזהב.