מידע נוסף
 עוד על אסתמה

אסטמה אצל ילדים

סוגי אסטמה אצל ילדים וכיצד ניתן לטפל בהם. את סוגי האסטמה ניתן לחלק למעשה לפי הגורמים לפריצתה ולפי דרכי הטיפול בה. כנסו לקרוא עוד..

התקף אסטמה

התקף אסטמה מתבטא בקוצר נשימה, צפצופים רועשים, שיעול בלתי פוסק, הזעה וחיוורות, ויכול להופיע באופן חד פעמי, תדירות נמוכה או תדירות גבוהה, על פי חומרת..

אסטמה אלרגית

אסטמה אלרגית הנגרמת מרגישות של הגוף למרכיבים מסוימים, מפתחת אצל החולה חוסר נוחות, קושי, כאב וחרדה. התגובה האלרגית מתבטאת בגוף, עקב יצירת המגע עם...

טיפול בסטרידור

טיפול בסטרידור מתחיל בראש ובראשונה מהרחקה ומניעה של גורמים מזיקים, מדרך ההתנהלות מול החולה וכמובן מאבחון נכון וטיפול תרופתי במידת הצורך..

מהי אסתמה ?

אסתמה הינה מחלה דלקתית של דרכי הנשימה המתבטאת ברגישות יתר שלהן עד כדי התכווצות יתר וחסימת דרכי הנשימה.

COPD

מחלת ריאות חסימתית כרונית היא כיום אחת המחחולת הכרוניות הנפוצות בעולם היא דומה מאד למחלת האסתמה והטיפול בהם דומה חשוב לשלול במחלה זו אלרגיה וגורמים תעסוקתיים וכמובן להגמל מעישון

אסתמה תעסוקתית

כאשר בעיות האלרגיה או האסתמה שלנו מופיעות במהלך העבודה או קיים חשש שהעבודה שלנו היא זו שגורמת להווצרות או החרפת האסתמה - מדובר אז באסתמה תעסוקתית - שהשלכותייה הן רבות וחשובות.

הטיפול החיסוני באסתמה

הטיפול החיסוני הנו טיפול ייחודי אשר מטרתו לשנות בהדרגה את התגובה של המערכת החיסונית שלך לגורם חיצוני, הגורם לאלרגיה

אסתמה בגיל הרך - קווים מנחים

קיים קושי רב באיבחון ובטיפול באסתמה של הגיל הרך, קושי המוביל לעיתים גם לבלבול בקרב רופאי הילדים. קצת סדק בבלגן ננסה לעשות במאמר שלהלן

אסתמה - מבט מתקדם

מתוך הרצאה לסטודנטים במסגרת בית החולים איכילוב אסתמה היא אחת המחלות הכרוניות הנפוצות ביותר בעולם. היא פוגעת בכל קשת הגילים מפעוטות ועד קשישים יכולה להפויע בכל גיל וקיימת שונות רבה מבחינת הביטויים

מה הקשר בין חתול הבית לאלרגיה ואסתמה?

בגיל 22 קפצה על דורית הזיקנה: היא סבלה מקוצר נשימה, הוקפה בתרופות ותכשירים והופנתה למרפאות וטיפולים רבים. האשם בכל נאלץ לעזוב את תיאור מיקרה ודיון שפורסם במגזין מנטה

קוצר נשימה ונשמת

נשימה פירושה חיים והשליטה על הנשימה הוא התפקיד שלוקח על עצמו גזע המוח הקדום. אלא שלעיתים גם המחשבה משתלטת על הנשימה ועשוייה לגרום לליקוי בנשימה עקב בעיות שבמודע או בתת מודע
מספר עמודים: 3