חיפוש            חפש
נמצאו 71 רשומות תואמות.

1.
הטיפול הביולוגי באסתמה
הטיפול הביולוגי באסתמה ד''ר קובי שדה אסטמה היא מצב נשימתי כרוני המאופיין בדלקת והיצרות של דרכי הנשימה, מה שעלול לגרום לקשיי נשימה, שיעול וצפצופים. אך ישנם מספר טיפולים זמינים לניהול תסמיני המחלה, כולל טיפולים ביולוגיים. טיפולים ביולוגיים לאסתמה: סקירה כללית טיפולים ביולוגיים לאסתמה הם תרופות חדשניות המכוונות למערכת החיסון ומסייעות בשליטה על דלקת בדרכי הנשימה, הגורם המרכזי לאסתמה קשה. הטיפולים הבי

2.
תסמונות אהלר-דנלוס
תסמונות אהלר-דנלוס והקשר שלה לאלרגיה ותאי מסט תסמונות אהלר-דנלוס (EDS) הן קבוצה של מצבים תורשתיים נדירים המשפיעים על רקמת החיבור. המאפיינים העיקריים של התסמונת כוללים : טווח מוגבר של תנועת מפרקים (גמישות יתר של המפרק)/ עור גמיש ושביר שנפצע בקלות / מעורבות של מערכות פנימיות / רגישות יתר כללית ונטייה לאלרגיה כולל אלרגיה למזון התסמונת יכולה להשפיע על אנשים בדרכים שונות. עבור חלק, המצב קל יחסית, בעוד

3.
הטיפול החדש בקרדית האבק
ראיון עם ד"ר קובי שדה בתכנית ססטוסקופ בערוץ 13 מאי 2022

4.
החיסון במדבקות
טיפול באלרגיה למזון באמצעות מדבקות עוריות מאת ד"ר קובי שדה אימונותרפיה לאלרגיה למזון היא שיטה חיסונית שבה אנו חושפים בהדרגה את המערכת החיסונית לגורם האלרגי בכדי ליצור עמידות בכל הקשור באלרגיה למזון - הטיפול הפומי (על ידי אכילה) להשראת עמידות הוא הטיפול העיקרי כיום בעולם אך הוא מלווה בתופעות לוואי משמעותיות ובסכנה, ויש לעיתים קושי רב לילדים ולהורים להתחיל או להתמיד בטיפול זה. לכן יש מאמץ להצי

5.
אלרגיה באביב 2021
כתבה בחדשות ערוץ 12 על האלרגיות באביב עם ד"ר קובי שדה

6.
כתבה בחדשות 12 על אלרגיה באביב אפריל 2021
ד"ר קובי שדה מתראיין בכתבה בחדשות ערוץ 12 עם דני קושמרו על האלרגיה באביב, קורונה והתחממות גלובלית...

7.
אקריזקס
חדש בישראל: התרופה שתעלים את האלרגיה לקרדית אבק הבית האלרגיה לקרדית האבק שכיחה בישראל, ובהתאמה - אחד מכל תשעה ישראלים סובל ממנה. תרופה חדשה המגיעה בצורת כדור עשויה להעלים את האלרגיה תוך שלוש שנים בלבד ענבר טויזר YNET בשורה לאלרגים לקרדית אבק הבית: תרופה חדשה שהגיעה לישראל מבטיחה להעלים את האלרגיה תוך שלוש שנים. על פי ההערכות, אחד מכל תשעה ישראלים סובל מאלרגיה לאבק. כיום הפתרון המוצע, לצד תרופות אנ

8.
תשובות לשאלות נפוצות
שאלות לד''ר קובי שדה: 1. האם אפשר להבדיל בין אלרגיה עונתית לתסמינים של מחלת הקורונה או/ו הצטננות ? קשה להבדיל בין אלרגיה לוירוס אך יש כמה מאפיינים טיפוסים לוירוסים כולל השפעת והקורונה: למשל, חום גבוה , כאבי שרירים חולשה אינם אופיינים לאלרגיה אלא לשפעת לעומת זאת עיטושים גרד ודלקת עיניים יותר אופייניות לאלרגיה אבל בשניהם יכול להיות אף סתום, איבוד חוש רייח ליחה ושיעול. החולים האלרגים גם יודעים לזהות

9.
חיזוק המערכת החיסונית
חיזוק המערכת החיסונית המערכת החיסונית (המערכת האימונולוגית) היא מערכת מורכבת מאד שהתפתחה במיליוני שנים של אבולוציה היא מכילה סוגים רבים של תאים ומיליוני נוגדנים וחומרים מתווכים רבים אחרים ומדובר למעשה ברשת סבוכה מאד הנמצאת גם בקשר מתמיד עם מערכות הגוף השונות, החושים והמוח. מערכת החיסונית נועדה בעיקר להגן עלינו מפני פולשים מהחוץ כמו נגיפים וחיידקים ולכן אחת התכונות העיקריות שלה היא היכולת להבדיל בי

10.
ייעוץ אונליין
מטופלים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות מרפאותי בת"א ובחולון ממשיכות לפעול לשם מתן שירות רפואי ייעוץ, בדיקות וחיסונים. אך לנוכח הקושי והחשש של רבים מאיתנו לצאת מהבית ולהגיע למרפאה אנחנו מאפשרים יעוץ רפואי אונליין באמצעות שיחת טלפון או ווידאו אישית איתי. . לשם כך ניתן ליצור עימי קשר ישירות בווטסאפ: Use: https://wa.me/972529770297 = (0529770297) ניתן לקבוע תור לפגישה באחת המרפאות באתר דוקתור

מספר עמודים: 8
 1  2 3 4   הבא