חיפוש            חפש
נמצאו 71 רשומות תואמות.

41.
אסטמה אצל ילדים
סוגים של אסטמה אצל ילדים המערכת החיסונית בשנים המוקדמות של חיי האדם, דהיינו, גיל הינקות והילדות, נמצאת בתהליך של בנייה והתחזקות ומבססת למעשה את עמידותה לגורמים מזיקים. שמירה על היגיינה וסביבה סטרילית היא חשובה ומשמעותית להתפתחותו של הילד, אך עם זאת, חשוב לזכור, שהמערכת החיסונית תגדל להיות חזקה יותר אם היא תבוא במגע מבוקר עם גורמים מאתגרים. הרצון של ההורים לשמור על ילדיהם ותפיסות הקשורות באורח החי

42.
התקף אסטמה
איך להתמודד עם התקף אסטמה? אסטמה היא מחלה דלקתית של דרכי הנשימה, הנגרמת מסיבות גנטיות ומגורמים אלרגנים. המחלה יוצרת כיווץ של כלי הנשימה והפרשת ריר, אשר יוצרים ליחה, שיעול וקוצר נשימה. התקף אסטמה הוא למעשה התוצאה שנגרמת מהיצרות הסמפונות ומחסימה הנוצרת מהצטברות ריר וליחה, אשר מונעים מעבר אוויר נורמאלי פנימה והחוצה מהגוף. התקף אסטמה מתבטא בקוצר נשימה, צפצופים רועשים, שיעול בלתי פוסק, הזעה וחיוורות,

43.
אסטמה אלרגית
אבחון אסטמה אלרגית לחיים טובים יותר המונח אסטמה מייצג שלל של בעיות נשימה, שהביטוי שלהם מתאפיין בהתקפי קוצר נשימה קצרים, המכונים התקף אסטמה, המתבטא בנשימה רעשנית, צפצופים או שיעול טורדני וכרוני. בעיות נשימה אלו נגרמות מהתכווצויות והצרה של כלי הנשימה, הפרשת ריר והיווצרות של בצקות, אשר יוצרות את התסמינים שלעיל. הגורמים למחלת האסטמה הם גנטיים וכאלו הנגרמים מחשיפה למרכיבים אלרגנים, כך או כך, אסטמה תמי

44.
החיסון התת לשוני
החיסון התת לשוני חיסון לאלרגיה הוא הטיפול היחיד המשפיע על הגורם למחלה האלרגית. מטרת החיסון לאלרגיה היא להפחית את הרגישות של האדם לאלרגנים על ידי ויסות הדרגתי של התגובה החיסונית, המבטיח סבילות לאלרגנים. הטיפול ניתן בהדרגה תוך הגדלת המינון וממשיכים באותו מינון למשך 3 שנים. אם מבצעים את הטיפול בצורה נכונה, השפעת הטיפול של חיסון לאלרגיה נמשכת זמן רב גם לאחר הפסקת הטיפול. בשנים האחרונות חלה פריצת דרך ב

45.
טיפול בסטרידור
סטרידור והטיפול בו אין הורה שלא חווה ליל שימורים שבו הילד לא הפסיק להשתעל שיעול נבחני, צרוד וחחנוק המלווה לעיתים גם בקוצר נשימה והקאה שיעול שכזה מכונה סטרידור STRIDOR סטרידור הינו ביטוי של הצרות בדרכי הנשימה העליונות היכולים להיגרם על ידי זיהום, אלרגיה, פגם מולד במבנה דרכי הנשימה העליונות או שאיפת גוף זר. את מערכת הנשימה בגוף האדם ניתן לשתי מערכות: חלק תחתון המורכב מהריאות וחלק עליון המורכב מקנה

46.
אסטמה
ראיון על אסטמה ואלרגיה אסטמה ראיון עם ד"ר קובי שדה תכנית הבריאות של ד"ר שלמה שגב, הטלויזיה החינוכית ראה עוד על אסטמה

47.
רפואה משלימה
רפואה משלימה ומשולבת (אלטרנטיבית ואינטגרטיבית) ד"ר קובי שדה ההיסטוריה מאז שזקפנו קומותינו כבני אנוש, למדנו גם לזהות חולי ולהציע טיפול לאלו מאיתנו שנפצעו או לאלו מאיתנו שחלו. הדבר החל בהדרגה, טיפין טיפין בשיטות שונות ולעיתים משונות. לעיתים היו אילו לחשים וקסמים , לעיתים באמצעות האש ולעיתים גם הקזות דם. כל עם פיתח את שיטות הריפוי שלו על פי האזור הגיאוגרפי, האקלים, אך בעיקר התבססה רפואה עממית ז

48.
תסמונת שפעול תאי הפיטום (המסט)
Mast Cell Activation Syndrome תסמונת שפעול תאי הפיטום. בשנים האחרונות התחלנו להכיר בקיומה של מחלה ישנה חדשה : תסמונת שפעול תאי הפיטום (תאי המסט). תאי הפיטום הם תאים של מערכת הדם הפזורים לא בזרם הדם עצמו בד"כ אלא דוקא ברקמות עצמן : בעור, בדרכי העיכול ובדרכי הנשימה. תאי הפיטום מכונים כך כיוון שתחת המיקרוסקופ הם נראים מפוטמים בבועיות רבות המכונות "גרנולות". גרנולות אלו מכילות חומרים רב

49.
אלרגיה ממגע
אלרגיה ממגע Allergic Contact Dermatitis כאשר עורנו בא במגע עם חומר אליו הוא אלרגי, ובמיוחד כשמדובר במגע ממושך או נשנה הרי שעל פני העור תתפתח אט אט דלקת עורית שתתבטא באודם, פריחה וגרד = אקזמה על אלרגיות ממגע תוכלו לשמוע בראיון של פרופ' קרסו וד"ר קובי שדה בתכנית "בריאות 10"

50.
ניתן לקבוע תור למרפאה באמצעות האינטרט באתר: "דוקתורים" (לחץ על הקישור) או באמצעות הטלפון 24 שעות ביממה : קביעת תור למרפאה במוקד 053-2121363 24 שעות ביממה ניתן להשאיר במוקד הודעה ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי

מספר עמודים: 8
הקודם    2 3 4  5  6 7 8   הבא